De dia 28 d’abril a les 15 hores fins a dia 3 de maig a les 15 hores romandrà oberta la inscripció dels nous grups que s’han obert per als tallers dels dies 29 i 30 de juny.
AQUESTS GRUPS S’OBREN PER AQUELLES PERSONES QUE NO ESTAN INSCRITES A CAP DELS TALLERS.
Un cop tancats aquests grups no es podran ampliar amb més places els tallers. Hem de ser conscients que no es pot baixar el nivell dels formadors i que els nous formadors s’han d’incorporar a les dinàmiques i plantejament dels tallers existents i s’han de coordinar amb els formadors prèviament contractats.
A més a més, en aquests moments l’oferta de places cobreix la totalitat de mestres i professors que tenim registrats a les bases de dades.
Cal que es tengui molta cura amb la introducció de les dades, qualsevol oblid o equivocació ens provoca alteracions a la base de dades i dificultats per a la tramitació de la bonificació i homologació del taller.
Taller de lectoescriptura (mestres d’EI i 1r i 2n curs d’EP)
Taller d’aprenentatge cooperatiu (mestres d’EP i professors de secundària)
Taller de Projectes des de la perspectiva de l’Aprenentatge Servei (mestres d’EP i professors de secundària)
Taller de pràctiques restauratives (mestres d’EP i professors de secundària)
Taller de tutoria (orientadors, caps d’estudi i responsables d’acció tutorial)